Hyggelig sankthansfeiring i Sansehagen

Hyggelig sankthansfeiring i Sansehagen

Avdeling hjemmesykepleien inviterte barna fra Badjemanaid beaiveruokto, Guolban og Lattosluohkka manaidgárdi til sankthansfeiring i Sansehagen. Sammen med brukere fra dagsenteret og beboere på omsorgsboligen ble det en hyggelig dag med gode møter mellom generasjonene.

 

Selv om været var litt rufsete med overskyet og litt duskregn, var stemningen på topp! De 4–5 år gamle barna bidro med smil, latter og liv i hagen, til stor glede for både beboere og brukere.

Det ble servert pølser med brød, saft og kaffe, og alle koste seg med hyggelig samvær. 

 

En stor takk rettes til alle ansatte som bidro til planlegging, tilrettelegging og gjennomføring av arrangementet. Deres innsats gjorde dagen til en hyggelig opplevelse for både store og små.

 

God sommer! 🌞