Girjelatnja - Nuvttá girjewebinar - Gratis bokwebinar.

Girjelatnja lea virtuála deaivvadanlatnja, gos girječállit lohket ja muitalit girjiideaset birra. Mii beassat lohkat teavsttaid ovttas girječálliin.

Girjelatnja (Rom for bok) er et virtuelt møterom, der forfattere leser og forteller om sine bøker. Vi leser tekster sammen med forfatteren.

Dán vuoru girječálli lea anárlaš Rauna Paadar-Leivo, guhte lea čállán "Hálssatanjeakki noaidi" mánáidgirjji (Davvi Girji,1990). Son váldá dávjá fáttáid mánáidgirjjiide sámi mytologiijas. "Hálssatanjeakki noaidi" lea gelddolaš máinnas noaiddi birra, gii váldá Elle ja Hánssa fáŋgan ja rievdada sudno miessin. Hánsa ferte vuolgit mátkái ohcat juoidá máinna sáhtášeigga botket noaideáhku goansttaid ja beassat fas ruoktut. Girjesátta lea sámegillii, iige tulkojuvvo eará gielaide.

Mii sáddet girjesáddaga Teamsa bokte. Sádde iežat e-poastačujuhusa: raisa.niittyvuopio@karasjok.kommune.no - de oaččut liŋkka Girjelatnjii, ja sáhtát searvat sáddagii.
Sátni girjelatnja mearkkaša lanja/saji girjesiidduid gaskkas, nu go Konrad Nielsen čilge girjjistis Lappisk (samisk) ordbok (1938).

Dagens forfatter er Rauna Paadar-Leivo fra Enare, Finland som har skrevet barneboka "Hálssatanjeakki noaidi/Elle, Hánsa og heksa" (Davvi Girji 1990).  Bokwebinaret er på samisk og blir ikke tolket til andre språk.

Bokarrangementet er på Teams. Send din e-postadresse til: raisa.niittyvuopio@karasjok.kommune.no - så får du en link og kan knytte deg til Girjelatnja.
Ordet "girjelatnja" betyr opprinnelig rommet/plassen som er mellom boksidene, jf. Konrad Nielsens "Lappisk (samisk) ordbok" (1938).