Har du helseutdanning og kan hjelpe til med å bekjempe koronaepidemien?

Har du helseutdanning, men jobber ikke i helsesektoren i dag? Kan du være med og ta i et tak hvis vi trenger flere hender i kampen mot koronaepidemien covid-19?

Akkurat nå er vi midt i vårt livs dugnad for å bremse og helst stoppe spredningen av korona her hos oss. Vi har alle sammen fått store endringer i hverdagslivet med stengning av skoler og barnehager og avlysning av det meste av sosiale sammenkomster.

Akkurat nå har ikke Karasjok smitte, men vi må regne med at vi får se en stor økning av smittetilfeller i tiden fremover. Da kan også mange helsepersonell bli smittet eller satt i karantene, og vi kan få mangel på helsepersonell og har bruk for alle som kan hjelpe til.

Så hvis du har helseutdanning eller helsekompetanse vil vi gjerne vite om deg, og kunne ta kontakt med deg hvis vi trenger hjelp. Derfor ber vi deg om å registrere deg med din kompetanse.

Vi kan også trenge deg uten helseutdanning, så registrer deg, hvis du ønsker å bidra/hjelpe til.

Vi ønsker informasjon om:

Navn

Utdanning

Erfaring

Send dine opplysninger på SMS til tlf 922 43389 eller på mail til heidi.boine@karasjok.kommune.no