Vi ønsker å gratulere Eles Heandarat Paltto med Karasjok kommunes idrettsstipend 2018

Karasjok kommune ønsker gjennom stipendet å motivere idrettsutøvere til innsats og presentasjon innenfor sin idrettsgren. Stipendet er på kr. 7.500,-

Eles Heandarat er 16 år og aktiv i golf. Han har trent og konkurrert aktivt siden han var liten. Han har gode plasseringer å vise til og har målrettet fokus på idretten.

Han har flere år deltatt ved Escuela de golf ved La Marquesa Golf i Rojales, Spania og European Championship for Kids i Skottland. Han går nå på golflinje på Hvam videregående skole og spiller aktivt på Narvesen-tour og Østlandstour.

Tildelingen skjedde på idrettshallen under IL Nordlys romjulsbasar lørdag 29. desember 2018.

Vi ønsker han lykke til videre med idretten.