Praktisk bistand (hjemmehjelp) yter vedtaksbasert hjelp til oppgaver som er knyttet til dagliglivets praktiske gjøremål i hjemmet, egenomsorg og personlig stell for hjemmeboende personer. Hjemmehjelpen arbeider primært med rengjøring av boliger. Hjemmehjelpen har egne lister/tidsplaner.
Arbeidstidene er fra mandag-torsdag fra kl.08:00-15:30. Personlig egnethet vektlegges. Du må være lærevillig og engasjert, i tillegg til å kunne arbeide selvstendig etter gitt opplæring.
Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til enhetsleder Stina Rolstad, tlf.92092726 eller e-post: stina.rolstad@karasjok.kommune.no.
Lønn etter gjeldende avtaleverk. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Fra bruttolønn trekkes 2% til pensjonstilskudd.
Under ellers like vilkår, foretrekkes søkere som behersker både samisk og norsk språk. Tilfredsstillende politiattest skal leveres for tiltredelse i stillingen.
Kopier av attester og vitnemål sendes ikke med søknaden, men tas med til evt. intervju.
Søknad sendes til e-post: postmottak@karasjok.kommune.no. Merk søknad med "Tilkallingsvikar hjemmehjelp". Søknader behandles fortløpende.